Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013

Αλλαγές στον ρόλο του υποστηρικτή!

Χαίρετε Επικαλεστές,

θα σας μιλήσω σήμερα για τους υποστηρικτές - αυτούς τους παίκτες που αφιερώνονται στην ορατότητα και τη προστασία της ομάδας χωρίς όφελος των ίδιων.

Ως κυνηγός, πάντα προτιμώ να έχω ένα βέβαιο θύμα αργότερα στο παιχνίδι αλλά σαν παίκτης ή σχεδιαστής, όχι.

Πώς είναι οι υποστηρικτές τώρα;

Αρχικά ας διευκρινίσουμε για ποιους μιλάμε. Υπάρχουν έξι ρόλοι στο League of Legends. Μάγος, δολοφόνος, τανκ, μαχητής, σκοπευτής και υποστηρικτής. Το τρέχον meta θέτει αυτούς τους ρόλους στις ακόλουθες θέσεις. Επάνω μαχητής, στη μέση μάγος, ζούγκλα τανκ ή δολοφόνος και κάτω σκοπευτής και υποστηρικτής. 

Υποστηρικτής όμως είναι ένας όρος που καλύπτει τρεις διαφορετικές κατηγορίες:

  • Κάποιος που δεν σκοτώνει υπηρέτες στη λωρίδα
  • Κάποιος που έχει τα μάτια του εκατόν-δεκατέσσερα
  • Υποστηρικτές ήρωες

Έχουμε αποδεχθεί ότι ένας παίκτης θα κάνει αυτούς τους ρόλους, όμως εάν κοιτάξετε προσεκτικά, αυτοί οι ρόλοι μάχονται μεταξύ τους:

  • Οι παίκτες που δεν σκοτώνουν υπηρέτες έχουν ελάχιστο χρυσό
  • Τα μάτια κοστίζουν χρυσό και η δύναμη της ορατότητας αυξάνεται με τα επιπλέον μάτια
  • Η τοποθέτηση ματιών απαιτεί την κίνηση μακριά από τους συμμάχους
  • Οι υποστηρικτές θέλουν να είναι κοντά ώστε να προστατεύουν

Από αυτά, μπορούμε να δούμε ότι οι εν λόγω παίκτες είναι οι φτωχότεροι παίκτες με τα πιο ακριβά ενεργοποιήσιμα αντικείμενα και την λιγότερη εξέλιξη. Οι υποστηρικτές δεν έχουν την ευκαιρία να εξελίξουν τον ήρωά τους τόσο!

Τι αλλάζει;

Θέλουμε και οι δύο παίκτες σε μία duo λωρίδα να εξελίσσονται και να έχουν την ευκαιρία να αγοράζουν ένα πλήρες σετ αντικειμένων. Για να φτάσουμε εκεί:

  • Αυξάνουμε το εισόδημα για τους παίκτες που δε μπορούν να σκοτώσουν υπηρέτες
  • Εισάγουμε μπόνους εμπειρία στη ζούγκλα και τη λωρίδα για τους παίκτες που μένουν πίσω στο παιχνίδι
  • Βάζουμε όριο σε μάτια ανά παίκτη
  • Δίνουμε πρόσβαση σε δωρεάν αντικείμενα ορατότητας όπως τα φυλακτά (δείτε περισσότερα εδώ

Επιπλέον, το νέο εισόδημα έρχεται με πολλούς τρόπους:

  • Εξειδικεύσεις δίνουν έξτρα χρυσό σε παίκτες σε μοιρασμένη λωρίδα
  • Βελτιώσεις στα αντικείμενα που δίνουν χρυσό ώστε να ευνοούν το υποστηρικτικό παιχνίδι
  • Αυξημένες ανταμοιβές για τους παίκτες που παίρνουν περισσότερες βοήθειες από εκτελέσεις

Η αύξηση του εισοδήματος, οι αμοιβές στο αποτελεσματικό υποστηρικτικό παιχνίδι και η πρόσβαση σε όλους σε βασικά αντικείμενα όρασης, προωθούν το ομαδικό παιχνίδι και ευνοούν τους υποστηρικτές δίνοντας σε όλους την ευκαιρία να συμμετέχουν στο παιχνίδι της ορατότητας.

Πέρα από τις αλλαγές στην ορατότητα, τι κάνετε για τα παραπάνω;

Αρχικά θα μιλήσω για τις σειρές βοηθειών. Κάνουμε αλλαγές ώστε οι παίκτες που έχουν παραπάνω βοήθειες από εκτελέσεις να λαμβάνουν έξτρα χρυσό κάθε φορά. Εάν ένας παίκτης σιγουρέψει μία εκτέλεση, ο έξτρα χρυσός θα ισορροπήσει τον προσωρινά μειωμένο χρυσό από τις έξτρα εκτελέσεις.

Επιπλέον στις σειρές βοηθειών, δοκιμάζουμε εξειδικεύσεις που δίνουν περισσότερο χρυσό στην αρχή του παιχνιδιού και βάζουμε αντικείμενα που επιτρέπουν στους υποστηρικτές να πάρουν περισσότερο χρυσό στηρίζοντας τους συμμάχους τους και ετοιμάζοντας ομαδικές μάχες.

Ας δούμε μερικά σημεία που δουλεύουμε:

  • Η φιλοσοφική λίθος δίνει επιπλέον χρυσό κάθε 10 δευτερόλεπτα. Όταν ένας κοντινός σύμμαχος σκοτώνει έναν υπηρέτη, κερδίζετε χρυσό.
  • Το έμβλημα του Εκτελεστή εκτελεί τους υπηρέτες που έχουν ζωή κάτω των 200 και δίνει χρυσό σε εσένα και στον κοντινότερο σύμμαχο σου όταν κάνεις το τελευταίο χτύπημα. Ο σύμμαχός σου κερδίζει λίγο επιπλέον χρυσό. Αυτή η επίδραση μπορεί να συμβεί έως 2 φορές το λεπτό.
  • Η λεπίδα του κλέφτη ξορκιών δίνει χρυσό στις βασικές επιθέσεις και τα ξόρκια κατά αντιπάλων ηρώων. Δε μπορεί να επηρεάσει τον ίδιο στόχο παραπάνω από μία φορά σε 10 δευτερόλεπτα και ένα τελειωτικό χτύπημα θα σταματήσει το εφέ για 10 δευτερόλεπτα.

Η πρόσβαση σε αυτά τα αντικείμενα θα σας επιτρέψει να εξειδικεύσετε το στυλ παιχνιδιού σας. 

Πώς αλλάζει η εμπειρία μου ως υποστηρικτής;

Σε ένα μεγάλο παιχνίδι, υποστηρικτές σε μοιρασμένες λωρίδες μπορούν πλέον να αγοράζουν πραγματικά αντικείμενα πέρα από μπότες και τους λίθους όρασης. Έχουν ακόμα τη μεγαλύτερη επιρροή στην ορατότητα αλλά θα έχουν και στατιστικά μάχης για να αισθάνονται πιο σημαντικοί στο παιχνίδι. Ένας ισορροπημένος υποστηρικτής θα μοιράζει το χρόνο του στο να βάζει μάτια και να βοηθάει τα πουσαρίσματα με τους συμμάχους του συμμετέχοντας στη μάχη για να σώζει και να σκοτώνει.

Ως παρενέργεια αυτών των αλλαγών, θα κοιτάξουμε προσεκτικά τους κλασικούς υποστηρικτές: Τζάνα, Σόνα, Νάμι, Σοράκα, Λούλου, Τάρικ, κλπ. Οι ήρωες που είναι σχεδιασμένοι αποκλειστικά ως υποστηρικτές ιστορικά είναι ισορροπημένοι ώστε να επιβιώνουν με λιγοστό χρυσό, οπότε εάν τους αφήσουμε έτσι, θα γίνουν απλά μάγοι ή θα αντικατασταθούν εντελώς από άλλους που γίνονται πιο δυνατοί αργότερα.
Αντί να νερφάρουμε αυτούς τους ήρωες, θα αλλάξουμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους ώστε να αυξάνονται με ισχύ ικανότητας ή αλλά στατιστικά. Για παράδειγμα, η έξτρα ζημιά επίθεσης στην ασπίδα της Τζάνα και η ταχύτητα κίνησης από την παθητική της Νάμι μπορεί να αυξάνεται με Ισχύ Ικανότητας. Ελπίζουμε ότι οι υποστηρικτές σε μοιρασμένες λωρίδες θα μπορούν επιλέξουν αντικείμενα με ισχύ ικανότητας ή μείωσης χρόνου επαναφόρτισης πιο εύκολα. Αυτό θα μπορέσει να δώσει μία πιο ξεχωριστή ταυτότητα σε όλους που βοηθούν τους συμπαίκτες τους, χωρίς απλά να κάνουν περισσότερη ζημιά.


Ελπίζουμε αυτό να δώσει σε όλους τους παίκτες υποστήριξης νέες προοπτικές στην ερχόμενη περίοδο. Θα κάνουμε συνεχώς ρυθμίσεις αλλά η γενική φιλοσοφία μας είναι μία: κάθε ήρωας του League να είναι μία εξελισσόμενη, δυναμική εμπειρία σε όλο το παιχνίδι, ανεξάρτητα από τη θέση του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου