Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Το νέο vision στο LoL

Με post του στο subreddit του League of Legends, ο Xelnath μας ενημερώνει σχετικά με τις επερχόμενες αλλαγές στο σύστημα όρασης του παιχνιδιού.

Αρχικά μας αναφέρει πως αρχικός σκοπός των αλλαγών ήταν να προστεθεί περισσότερο gameplay σχετικά με την όραση, αλλά και στο πως ο έλεγχος αυτής δουλεύει. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό ήταν να διασπαστεί η υπευθυνότητα. Να φύγει δηλαδή (επιτέλους) το βάρος του warding αποκλειστικά πάνω από τα support, και να γίνει κάτι για το οποίο να είναι υπεύθυνοι όλοι οι παίκτες. 

Στη 3η σεζόν τα supports αρκούνταν σε ελάχιστα και φθηνά αντικείμενα, με σκοπό να διαθέσουν όλο τους το χρυσό στα wards και στα Oracle. Και όταν ένα support δεν κατάφερνε να ανταποκριθεί στο ρόλο αυτό ή έμενε πίσω από το αντίπαλο support, τότε η ομάδα του υπέφερε.

Ας δούμε τις αλλαγές που έγιναν στα wards αλλά και στο σύστημα όρασης:

  • Η λειτουργία των ward έχει αλλάξει.
    Τα Vision Wards δεν θα είναι πλέον αόρατα. Αυτό θα κάνει την τοποθέτησή τους και την προστασία τους μια πιο απαιτητική στρατηγική. Επίσης τα Sight Wards μετονομάζονται σε stealth wards, και τα vision wards θα είναι πλέον μόνιμα μέχρι να καταστραφούν από παίκτη, θα είναι ορατά στους παίκτες και θα έχουν 5 Hit Points.

  • Κάθε παίκτης θα έχει ένα προσωπικό όριο για wards.
    Εάν κάποιος τοποθετήσει περισσότερα wards από όσα του επιτρέπεται, τότε το παλιότερο ward του θα εξαφανιστεί από τον χάρτη (όπως τώρα με Sightstone).

  • Όλοι οι παίκτες θα παίρνουν Trinkets.
    Τα Trinkets είναι νέα αντικείμενα στο παιχνίδι με τα οποία θα μπορούμε να κάνουμε ένα από τα εξής:τοποθέτηση ward δωρεάν, εντοπισμός αντίπαλων ward, ανίχνευση ενός μακρινού σημείου.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα Trinkets:

Τα Trinkets είναι ένα εντελώς νέο είδος αντικειμένου στο παιχνίδι και λειτουργούν ως εξής:
  • Θα καταλαμβάνουν ένα ειδικό slot στο Inventory το οποίο θα προστεθεί.

  • Το slot των Trinket θα μπορεί μόνο να κρατήσει Trinkets.


  • Τα Trinkets είναι δωρεάν και μπορούν να ανταλλαχθούν στο κατάστημα της βάσης οποιαδήποτε στιγμή.

  • Τα Trinkets γίνονται αναβάθμιση μέχρι και 10 επίπεδα, αυξάνοντας την ικανότητά τους ή μειώνοντας το cooldown τους.

Τα τρία Trinkets είναι:

  • Sweeper: Αποκαλύπτει και απενεργοποιεί τις κοντινές αόρατες μονάδες (συμπεριλαμβανομένων των ward), για λίγη ώρα. Αυτή τη στιγμή δεν αποκαλύπτει αόρατους ήρωες. Έχει μεγάλο cooldown και είναι με κέντρο την ήρωα, κάτι σαν το τωρινό oracle.

  • Totem: Τοποθετεί ένα stealth ward που διαρκεί 1 ή 2 λεπτά ανάλογα με το επίπεδο. Λειτουργεί δηλαδή σαν το active skill του Wriggle’s Lantern.


  • Lens: Αποκαλύπτει μια κοντινή περιοχή του χάρτη για σύντομο χρονικό διάστημα. Λειτουργεί σαν ένα μίνι-Clairvoyance.

Τέλος ο Xelnath προσθέτει:

Θα θέλαμε να δώσουμε στους παίκτες περισσότερες μοναδικές επιλογές αλληλεπίδρασης με την όραση. Το κάθε Trinket λειτουργεί πάνω σε κάθε ένα από τα ουσιώδη mechanics της όρασης, έχοντας το κατάλληλο cooldown. Περιμένουμε να δούμε τις ομάδες να θέλουν ένα μείγμα από τις διαθέσιμες επιλογές αυτές, για να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις επιλογές των αντιπάλων τους.
Είμαστε ενθουσιασμένοι με το σύστημα των Trinkets γιατί μας επιτρέπει να παρουσιάσουμε έναν νέο τρόπο για όλους ώστε να συμμετάσχουν στο παιχνίδι της όρασης. Ξεκινάμε με ένα σετ των τριών Trinkets διότι θέλαμε το απλούστερο και πιο καθαρό σύστημα δυνατόν. Ωστόσο δεν αποκλείεται το να επεκτείνουμε τον αριθμό των Trinkets σε περισσότερα από τρία, αν αυτό αποδειχτεί πως αξίζει.



Εσείς τι πιστεύετε; Θα γίνει το σύστημα της όρασης καλύτερο με τις αλλαγές αυτές; Ή θα προκαλέσει σύγχυση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου