Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Αλλαγές στο League System στη Season 4

Σύμφωνα με post στο Reddit του Riot Socrates, Game Systems Designer του League of Legends, το League System θα υποστεί ανανέωση στη Season 4.


Συγκεκριμένα μας λέει:

Κάνουμε μερικές τροποποιήσεις στο League System. Παρόλο που έχουμε λάβει αρκετές θετικές κριτικές για τα leagues, υπάρχουν μερικά σημεία-κλειδιά, τα οποία αισθανόμαστε πως θα μπορούσαν να βελτιωθούν.

  • Περισσότερη σαφήνεια σχετικά με τη ποσότητα που λαμβάνονται τα LP.
  • Οι παίκτες έχουν λιγότερα κίνητρα για να κερδίσουν παιχνίδια όταν φτάσουν στο 5o Division ενός Tier και γίνονται περισσότερο τοξικοί.
  • Η κατηγορία Challenger αυτή τη στιγμή αντιπροσωπεύει μια πολύ μικρή μερίδα παικτών στο Solo/Duo.
Οι αλλαγές αυτές έρχονται τώρα στον PBE, και θα είναι live την επόμενη εβδομάδα, μετά το τέλος της Season 3.

  • Η σαφήνεια της προόδου είναι ένα μεγάλο σημείο της κριτικής στο οποίο θέλαμε να δράσουμε, οπότε ο περιορισμός των LP αφαιρείται σε όλες τις βαθμίδες κάτω από το Diamond 1.
Οι παίκτες δεν θα βλέπουν πλέον μικροσκοπικά ποσά LP, εκτός από ακραίες περιπτώσεις ή στη κορυφή του Diamond 1. Η λήψη μικρών ποσοτήτων LP είναι αναγκαίες στο Diamond 1 για να εξασφαλιστεί πως το Challenger αντιπροσωπεύει μόνο τους καλύτερους παίκτες, και πως είναι ταυτόχρονα ακριβές.

  • Προστίθενται υποβάθμιση Tier και προστασία (shielding).
Όταν ερευνήσαμε την απόδοση των παικτών κατά τη διάρκεια της Season, ανακαλύψαμε πως μια μικρή αλλά όχι επουσιώδης μερίδα παικτών, όταν έφταναν στο 5o Division ενός Tier, τότε γίνονταν περισσότερο τοξικοί, και οι ήττες τους αυξάνονταν σημαντικά. Έτσι καταργείται η ασφάλεια της πτώσης από ένα Tier, και πλέον όταν κάποιος μπαίνει στο 5ο Division ενός Tier, θα έχει ένανσυγκεκριμένο αριθμό αγώνων κατά τους οποίους θα είναι απρόσβλητος από τη πτώση. Αυτή τη στιγμή ο αριθμός αυτός είναι στα 10 παιχνίδια, αλλά ενδέχεται και να αλλαχθεί. Μετά από αυτά τα παιχνίδια, εάν ο παίκτης πέσει σε όρους MMR ένα ολόκληρο Tier κάτω από αυτό που είναι, τότε μια προειδοποίηση θα εμφανίζεται στο προφίλ του. Αν μετά την προειδοποίηση αυτή συνεχίζει να χάνει παιχνίδια, τότε θα υποβιβάζεται στο αμέσως προηγούμενο Tier.

  • Η χωρητικότητα του Challenger Tier, αυξήθηκε στους 200 παίκτες στο Solo/Duo.
Το χάσμα ικανοτήτων μεταξύ των παικτών στα 0 και 100 LP του Diamond 1 είναι υπερβολικά μεγάλο, με ένα αδιέξοδο να δημιουργείται για τους κορυφαίους παίκτες του Diamond 1 που προσπαθούν να εισέλθουν στο Challenger. Θέλουμε να ελαφρύνουμε λίγο τη κατάσταση και να αναγνωρίσουμε περισσότερους καλύτερους παίκτες αυξάνοντας τη χωρητικότητα του Challenger Tier.


Τι πιστεύετε εσείς για τις αλλαγές αυτές;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου