Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Οι αλλαγές για Summoner Spells


Έρχονται αλλαγές στα Summoner Spells, όπως ανακοίνωσε η Riot. Βέβαια, αυτές οι αλλαγές δεν πρόκειται να εισαχθούν στο Patch 3.14 αλλά σε κάποιο μελλοντικό patch για το Season 4.

“Σκοπός είναι να βελτιώσουμε την ποικιλία στις επιλογές summoner spells.”

Ghost
  • Το Cooldown τώρα πλέον υπολογίζεται σε 180/160/140/120 δευτερόλεπτα από τα αρχικά 180
  • Τώρα πλέον αυξάνει  20% πολλαπλασιαζώμενο Movement Speed από 27% πρόσθετο Movement Speed
  • Αυξάνει 75% πολλαπλασιαζόμενο Movement Speed στο πρώτο δευτερόλεπτο
  • Το Ghost δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί κατά την διάρκεια ακινητοποίησης

Ignite
  • Το damage τώρα πλέον υπολογίζεται από τον χρόνο παιχνιδιού
  • Τώρα πλέον εμφανίζει και τον αντίπαλο champion στον οποίο έχει γίνει το ignite

Exhaust
  • To attack speed τώρα πλέον μειόνεται κατά 30% αντί για 50%
  • Το Movement Speed μειόνεται κατά 30/35/40/45% από 30%.

Heal
  • Τώρα πλεόν είναι ένα target-spell, το οποίο κάνοντας target τον εαυτό σου, κάνει επίσης Heal στους κοντινότερους allies
  • Το Cast Range αυξήθηκε σε 900 από 600
  • Το Cooldown μειώθηκε στα 180 δευτερόλεπτα από τα 300
  • Αυξάνει 30% movespeed σε όλους τους targets για ένα δευτερόλεπτο

Teleport
  • Το Cooldown μειώθηκε σε 180 δευτερόλεπτα όταν γίνεται σε allied building
  • Το Cooldown αυξήθηκε στα 300 δευτερόλεπτα στην περίπτωση που ακυρωθεί

Cleanse
  • Άμα γίνει Cleanse σε κάποιο debuff το οποίο αποτρέπει την κίνηση, δημιουργείτε ένα “shockwave” το οποίο κάνει knock up στους κοντινούς εχθρούς.

Smite
  • Το Cooldown μειώθηκε στα 40 δευτερόλεπτα.
  • Το Damage μειώθηκε για τα αρχικά levels, αλλά το damage παραμένει το ίδιο για τα 18 level.

Clarity
  • Τώρα πλέον είναι διαθέσιμο μόνο στο Howling Abyss

Revive

  • Τώρα πλέον είναι διαθέσιμο μόνο στο Dominion

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου